Szkolenia dla administracji

PROFESJONALNY WIZERUNEK URZĘDNIKA

Szkolenie jest skierowane do urzędników administracji publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne. Warsztaty mają na celu zwiększenie skuteczności budowania swojego wizerunku jako przedstawiciela samorządu.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • Przygotowanie uczestników szkolenia do godnego reprezentowania swojej instytucji,
  • Uświadomienie uczestnikom roli wizerunku osobistego, savoir-vivre oraz umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej w procesie reprezentowania instytucji.

 

Zagadnienia szkoleniowe:

I Wizerunek urzędnika jako składowa wizerunku urzędu

  • Co składa się na wizerunek osobisty urzędnika?
  • Jak wizerunek urzędnika przekłada się na wizerunek urzędu?
  • Jak urzędnicy powinni być postrzegani, a jak są postrzegani?

 

II  Kreowanie wizerunku poprzez zachowania – służbowy savoir-vivre

  • Znaczenie pierwszego wrażenia w kontaktach z innymi,
  • Precedencja kto przed kim w różnych sytuacjach,
  • Przedstawianie się, powitanie i pozdrawianie,
  • przechodzenie na „Ty”,
  • Etykieta telefoniczna – zasady korzystania z telefonów w pracy,
  • Etykieta mailowa,
  • zasady używania biletów wizytowych

 

III Kreowanie wizerunku poprzez wygląd pracowników

  • Prawidłowy dobór stroju i dodatków,
  • Fryzura, makijaż, biżuteria,
  • Symbolika koloru w stroju,
  • ABC damskiej elegancji,
  • ABC męskiej elegancji,
  • złodzieje wizerunku – uchybienia w wyglądzie kobiet i mężczyzn
Powyższa lista opisuje jedynie przykładowe tematy szkoleń.
Pełną ich zawartość wraz z programami szkolenia udostępnię na wyraźną prośbę osób zainteresowanych.